Subject: Koostööpalve
From: "Laura Kind" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 08:10:20 +0300

Tere!

Sotsiaalkindlustusameti sotsiaalteenuste toimepidevuse osakonna KOV
sotsiaalteenuste nõustamise talitus on täiendamas väljaspool isiku kodu
osutatava üldhooldusteenuse juhendit.

Plaanis on koostada juhendi juurde lisamaterjalid erinevatele
sihtrühmadele teenuse osutamisel.

Terviseameti poole pöördume viiruskandjatele teenuse osutamise osas. Meile
teadaolevalt keelduvad teenuseosutajad tihtipeale vastu võtmast kliente,
kellel on MRSA, BOKA, HIV või ESBL.

Soovime teenuseosutajate teadlikkust viiruskandjatele teenuse osutamise
osas tõsta ning siinkohal palume Terviseameti teadmisi ja tuge.

Järgnevalt esitame mõned küsimused, kuid teretulnud on ka igasugune muu
info antud teema puhul.

Kas on mingeid erisusi viiruskandjate hooldusel, millised?

Kas viiruskandja võib tuba jagada terve inimesega?

Kuidas viirus inimest ennast mõjutab, kas ja millal on ta nakkusohtlik
teistele?

Kas on viiteid välismaistele uuringutele, materjalidele?

Lugupidamisega

Laura Kind
peaspetsialist (KOV sotsiaalhoolekanne)

sotsiaalhoolekande toimepidevuse osakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

53974329

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.